Pre-tour Promo Video untuk YAZER: Rock Steady Tour, Julai 2011

Wednesday, May 18, 2011

BiPop di Berita Harian

Tadi aku ke Berita Harian untuk sesi temubual untuk slot BiPop. Pening aku fikirkan apa nak pakai yang bersesuaian dengan imej Rock aku ni. Nasib baik ada sponsor dari Uptown Avenue yg bagi pakaian ROCK untuk sesi-sesi promotion aku sekarang ni. Alhamdulillah...

Sampai kat sana tadi, aku terselisih sama bro Yus dan Taukey dari kumpulan Jambu, Maharaja Lawak Malaysia. Seronok sangat dapat jumpa diorg!! Diorg la idola kelakar aku buat masa ni!! Hahahaha! Pecah perut aku dibuatnya...

Lepas tu, sesi temubual dan penggambaran dalam studio pun bermula. Alhamdulillah!

Ha, nak tahu apa yg diorg tanya aku tadi, belilah suratkhabar nanti ye?! Hehehe...





No comments:

Post a Comment