Pre-tour Promo Video untuk YAZER: Rock Steady Tour, Julai 2011

Monday, May 2, 2011

Opening Act utk Spider Showcase KITASATU di Hard Rock Penang

28 April 2011
Hard Rock Penang

Mlm yg bersejarah. 1o tahun yg lalu, masa SPIDER buat showcase kat kampung aku, Tawau, SABAH, aku di panggil utk buat opening act show dioarg. Malangnya time tu aku ada duty, memang x dpt nak 'rockin' dgn SPIDER...memendam rasalah jawapnya. Tapi...!!!! dengan berkat kesabaran, kesungguhan dan percaya pada diri, TUHAN buka semula jalan dan peluang aku yg dulu x kesampaian. Aku buat opening act utk launching album SPIDER "KITASATU" di Hard Rock Penang... maka bermulalah episod hidup baru aku. Start dengan lagu "Cinta Zaman Berzaman", di ikuti dgn lagu "Spektakular" dan di akhiri dgn single baru aku, "Kau Masih".... Alhamdulillah respond positif....segalanya sudah bermula....akan ku gunakan peluang ini sebaik mungkin....terima kasih ALLAH. Pada manager aku Rahman, Lisha, Faiz, Luncai, Universal dan diri aku sendiri....korg 'SPEKTAKULAR'!!!



No comments:

Post a Comment