Pre-tour Promo Video untuk YAZER: Rock Steady Tour, Julai 2011

Wednesday, May 18, 2011

Rock Selamba di Muzik FM

Maaf, dh lama aku tak update blog ni... Sibuk dengan promo media untuk "Raja dan Hamba" kebelakangan ni.

Haritu, aku dijemput untuk slot "Rock Selamba" oleh Muzik FM. Jam 3 hari Rabu lepas aku ke udara, kauorg ada dengar tak??? Hehehehe...

DJ Ritz dan DJ Kroll mmg ROCK STEADY!! Ini kali kedua aku dijemput ke sana. Siap ditunjuk lagi pada aku gambar aku waktu aku ke sana kali pertama dulu! Aduh, berisinya aku waktu tu!!! Alhamdulillah, dengan aktiviti bersukan ytang aku amalkan sekarang ni, dapat la aku kawal berat badan aku! Penting tu, naikkan stamina untuk menyanyi dan lompat-lompat atas stage nanti!!! Hehehe...

Terima kasih kepada Muzik FM kerana menjemput aku. Seronok aku berbual sama kauorg! Jemput la lagi, ye? Hehehehe....




No comments:

Post a Comment